yes i´ll be there.

sitter hemma hos Mikaela nu och glor lite. vi kollar på vad vi ska tatuera in för något, jag står nog kvar vid Carpe Diem mellan skuldrorna.. Men det kanske gör skit ont, jag är så nojjig. På torsdag kanske vi ska åka till Kreta, vi vet inte riktigt ännu, eller så blir det någon gång i början av juli. Det är sjukt billigt att åka.

Ihelgen har jag inte gjort så mycket, var hemma i fredags. Igår var vi på farmor och farfars land och grllade. Så när vi kom hem, så åkte jag och grannen till stockholms rondellen och köpte cigg och cola :)) så åkte vi hem så kom Marsha och Marcus, så spelade vi kubb. Så efter det drog vi en runda i stan och så hämtade vi Kycsha (stavning?) så skjutsade vi hem honom till Sörping :) Så blev vi kvar där i 2 timmar, haha. Kulkul :))
Postat av: Karin

hoppas helgen varit fin:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback