Helgen

Helgen har för än gångs skull inte gått så fort :) Har haft en super kul helg, var på rixfm i Linköping i fredags med massa folk, så var vi hos Madde sen och drack lite.. vid halv 2 åkte vi hem till norrköping väl där tog vi taxi ifrån Resecentrum. Väl hemma fick vi reda på att det brann borta på Lidaleden, så jag, min syster och granne åkte bort och tittade. oh fyfan vad hemskt, det brann som tusan när vi kom dit. Tog nog ett par timmar för de att släcka den. De sägs att det var ett par ungdomar som kastade in en bomb in igenom brevlådan som gick in i förrådet. och han som bor där är utomlands, fyfan.. Det har redan brunnit i det radhuset förut, tror det var för 5 år sedan. Så kom vi hem vid 3 igen, och så vid halv 4 gick jag och pappa in.

Igår vaknade jag vid en halv 1 och då frågade Mathilda om jag skulle med ut till Arkösund, så blev att åka dit. Åkte ut på sjön och pimplade lite strömming. Fick några stycken, livrädda var vi. haha, tur att det var fler i båten som kunde ta bort fiskarna ifrån krokarna ;D haha. Så på kvällen var vi i stan bara lite med Cissi :)


Idag och vaknade jag och Mathilda vi en 12 tiden, gick upp och åt frukost. Så drog vi senare till Vasaparken och träffade cissi, så låg vi där i typ 2 ½ h :) Får aldrig någon färg. Det är något fel på moi. Så har vi bara varit ute nu på kvällen, tog en sväng med deras moppar. haha, lite nostalgiskt sådär ;) haha.

Nu äre nog dax för mig att gå och lägga mig. Ska upp till vp tidigt imorgon bitti. Fyfan vad tråkigt! slutar inte föräns vid 4 ofta, vi har aldrig slutat så sent förut :S Aja, GODNATT!
Postat av: Tobias

svar: samma här, det är ju uberskönt :D

Postat av: Matilda

Hehe, gjorde du? :P Vart då? Tack iallafall :) Men har mycket kvar att lära :P

2008-06-03 @ 10:04:05
URL: http://matildafrisk.blogg.se/
Postat av: Becca

hihi vad bra :) men vill helst inte lämna de tar de hellre kontant om vi kan ses nån stans? hoppas de är lugnt :)

2008-06-03 @ 12:35:07
URL: http://vulnerablee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback