Köpenhamn resa

Kom ner i söndags då blev det att gå bort till Nyhamn och käka en bit mat, blev något kött o pomme. Helt okej faktiskt, så strosade vi runt lite där och så. På måndagen blev det att gå lite på stan i själva köpenhamn, köpte inte något men hittade ett par snygga nike, som jag hoppas på att de kommer hit. Så fikade vi på något café där, där drack jag världens godaste isté med lime smak. Så gick vi och åt tonfisk toast på torget, ap god var den ;D synd att vi inte har så här i norrköping typ, jättebra mat. En liten gullig vagn det står med. På kvällen drog vi bortåt Tivoli, jag och Fia åkte tillsammans, alla karusellerna som fanns förutom barnkarusellerna och frittfall, den fick hon åka själv. Vi åkte en slänggunga 80 meter upp, dö härlig var den.. Första gången trodde jag, att man skulle dö. så åkte vi lopen också , den åkte jag aldrig gången innan. På tisdagen blev det att åka till Tyskland och köpa lite dricka. Åkte till ett ställe i Burg som heter Calles, det var verkligen sjukt billigt. Köpte smultronvodka, Cinzano, vin och alkoläsk. Så på onsdagen åkte vi hem.

Det var en trevlig liten resa, skönt och komma bort härifrån ett par dagar :)
Postat av: Michelle

ska ocksa till tyskland och handla :D

2008-07-26 @ 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback