Lafstorp?

Helgen har varit bra, drack hemma hos Emeliie i fredags och så åkte vi en sväng till Ljungsbro och checkade läget där och så. Träffade Alex´s klasskompisar, var i något garage. Så en rätt lyckad kväll.

Igår vare sovning som gällde för mig typ hela dagen, Emeliie och Mathilda red ut. Så gick väl upp vid 3. På kvällen åkte vi in till stan och åt lite och så. Åkte tillbaka till Emeliie och somnade rätt tidigt inatt. Var väldigt skönt.

Idag vaknade vi vid en 7-tiden, gick upp och så när vi skulle åka så fick jag en chock ju, det var ju snööööö ute :O Så Emme hoppade ganska bra idag, fick priser för att hon vann serien i 3 klasser :) Förfrös nog mina små fossingar, så fick ta ett bad förut när jag kom hem :)

tack för en rolig helg (: <3
Postat av: Karin

jag ska jobba där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback