CUBUS

Var och tränade igår eftermiddag med Mathilda, gick rätt bra var ganska så seg efter 1½ timmes innebandy på idrotten. Men det gick bra på idrotten iallafall. Var jätte kul. Har inte varit med på jätte länge pga vissa skäl.
Så kom Cissi hit, vi satt och prata om allt och alla, treeevligt :) så kom Emeliie till mig på kvällen, så bestämdes det att Alexander och Tobias skulle komma hit. Så vi drog till stan o träffade dem :) Drog runt lite vid industriområdet..
var väl hemma vid 1 tiden inatt. Lite väl sent kanske.. Eftersom att vi har haft praktik idag, min är som sagt på Cubus. Jag fick först vika lite kläder och sedan gå rakt in på inventeringen som har gjorts hela dagen. Hon frågade även om jag ville komma dit imorgon och inventera o få betalt? Jomenvisst ;D så ska dit och tjäna lite cash. Så bäst att jag går och lägger mig nu :)

Lång dag blir det imorgon då:
Skolan 8-15
Cubus 15.30-22, greeejt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback