Administrations lektion.

Igår var jag och Michelle på Slim&tone och träna, ska fortsätta där. De kör en 30 min cirkel, verkar riktigt givande om man verkligen går in för det. Ska dit igen idag och träna lite med Mathilda. Ibland kommer jag nog att köra lite mer än 30 minuter. Beror på vad jag kommer att orka med osv.

Igår var jag även på Cubus en sväng och presenterade mig , ska nämligen ha praktik där varje onsdag nu under våren. Ser jag fram emot. Butikschefen verkade jättebra, så ska hon sluta i slutet av februari. Då skulle det komma en ny, men hon visste ej vem hon var. Verkar ju rätt konstigt faktiskt. men men, ska dit klockan 10 nästa vecka :)

Sitter och pratar om vad vi ska välja för inriktning nu o så. För min del blir Turism :) Så nu ska vi skolka lite och åka till mcdonalds ;D orkar inte datalektionen..

Postat av: Emelie

Haha, du, Emilia har praktik där ett tag så ni kommer bli jobbarkompisar då. Ju.

2008-01-10 @ 09:45:11
Postat av: Emelie

:D

2008-01-10 @ 09:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback