2008!

Har inte skrivit på ett par dagar nu!

Nyårsafton: Började hemma hos mig med familjen och Emeliie o Mathilda. Drack 2 razz-drinkar. Så vidare till stan och Emeliie´s brors kompisar. Kulkul, haha. En där såg ut som han "Pierre" i filmen ondskan. Så vid elva tog vi tåget till Linköping och Ekholmen, där vi virrade omkring ett tag tills vi hittade Larsson och de andra. Vi varade dock inte där så länge, åkte vid 1-tiden in till stan där. Där stog vi i 1½ halv timme och väntade på Alexander och Tomas, som var på krogen. De 2 nötterna skulle naturligtvis stanna till 3. Men vi träffade lite folks,så det gjorde inget förutom att  det var för jävla kallt. Frös fötterna av mig. Så vid halv 4 var vi i Gistad, kunde inte sova. Öppnade en cider, pratade lite med de andra,spelade kort med Alexander :) och så det roligaste av allt, han slog ut en cider. Jag dog av skratt. och jag var faktiskt inte ensam. Haha! vi 2 somnade väl vid en halv 7 typ.

Nyårdagen: vaknade vid halv 2, låg och drog oss till kvart över. Åkte till tågstationen i Linghem och tog tåget hem till Norrpan. Drog till maxi och åt och inventerade. Sedan hem och såg på Grease och sov.

idag: Låg i sägen till typ 16. Åkte till stan och åt/fikade. Träffade Emeliie+ alla andra. Gick på bio med Mathilda och Michelle, såg Förtrollad, så himla bra. Den är verkligen en se-värdig-film enligt mig, som typ hatar att se på film/bio. Men idag fick de andra välja film och den var super-duper-härlig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback