Tuesday

Ikväll kommer några bilder upp ifrån Gran Canaria tror jag. Även på min bilddagbok kommer de finnas, där jag heter "Emelutta". Ska se till så att jag verkligen göre. Är lite seg med sådant. Men har även dåligt med bilder, eftersom att batterier till kameran behövdes. och nya köptes inte förräns dagen innan vi skulle åka hem, så har inte så många.

Kan inte någon joina mig nu ikväll? (; Är så trött, vill bli uppiggad litegranna.. Fast egentligen skulle jag behöva plugga en hel del faktiskt. Lite prov att ta igen. Hade Ig-varning i Turism, men den togs bort efter att jag skrev bra på senaste provet. Haha, sjukt det där!

Nej, nu blir det duschen..

Postat av: anna

emelie jag måste få dina bilder med ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback