tudilidu

Nu sitter jag vid min nya läckra laptop i min säng. Haha fick den i julklapp, men hade inte önskat mig det. Men det var en riktigt bra julklapp faktiskt. Pappa har inte fixat med raoutern än så jag sitter på grannarnas så länge. Superskönt att Emelie gav mig deras lösenord till deras så länge :)) Har fått massa annat skit också. Har varit en jättebra Julafton och kvällen och natten till julafton var hur mysig som helst. Jag och Fredrik bytte klappar, av honom fick jag ett jättejätte fint silver halsband med ett jätte fint hjärta :) Av mig fick han BjörnBorg kallingar, t-shirt och en skjorta :) hihi..

Har typ nyss kommit hem, Emelie och jag har varit iväg och åkt lite typ o så skjutsade vi ett par killar till Statoil. Varav en var ifrån Malmö så vi knappt hörde vad han sa. haha, fast riktigt skön dialekt. Han måste ha tyckt att vi har världens bredaste östgötska. Haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback