filmtajm?

Jag funderar på att sätta på mamma mia, kan se den hur många gånger som helst. Så himla bra film, bättre film får man nästan leta efter. Idag såg jag och Fredrik lite på Ps. I love you. Men orkade inte se så jätte mycket, var så himla trötta.

Måste gå ner o hämta kablarna till mobilen och till kameran så jag kan lägga in alla bilder på datorn. Har bilder från Mallis som jag ej lagt upp ännu, var ju lixom nästan 5 månader snart sen vi var där. Men jag har inte orkat lägga in dom. Men ska nog ta och göra det vart efter. Kanske lägger upp ett par här?! Är annars grymt dålig på och både ta och lägga upp bilder här och på bilddagboken, men nu har det väl kommit upp lite på bdb. Där heter jag
Emelutta.
Postat av: Beccs

:) Tack så mkt!! Btw gillar du designen fortfarande? hehe! eller tröttnat? Allt bra med dig :) och i Sverige?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback