Bra julkalender 2001

Nu har jag precis sett ett par avsnitt av Kaspar i Nudådalen, den kalendern var verkligen super mysig :) Den i år verkade ju vara helt värdelös?! Så nu ska jag läsa lite bloggar sen blire o göra i ordning sig för sängen. Ska upp tidigt imorgon, ska nämligen till sjukhuset o ta prov, hatart.. speciellt nu när jag inte har varit så bra på att ta medicinen. Men får väl se att bättra mig. Men min psykolog sa att det berodde på något men minns ej vad det var?! Ska tillbaka till henne den 15;e januari och då ska jag ha fyllt i en jävla massa papper, usch o fy. Så jobbigt med alla dessa frågeformulär jämt och ständigt. Måste även börja skriva på min Apu-rapport snart. Den ska vara inlämnad någongång i början av februari.. Jag är dock sämst på att lämna in den dagen, kommer alltid sent. Men den här gången ska jag se till att ha den fixad tills dess. Jag måste försöka och se till att prioritera skolan högre än vad jag gör just nu!!!
Postat av: Marcus Å

Ja, det är konstigt det där, för på sommaren är det massa folk som vill komma hit och hälsa på. Undra varför? Vad ska du göra idag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback