sjuuuuuuk

i torsdags åkte jag hem hit o skulle sova, men inte kunde jag sova. Sov ingenting under hela natten, hostade som jag vet inte vad. Så följde med familjen till sanden och badade, det var riktigt nice även om jag var trött. Somnade inte förän i bilen hem, usch så trött jag var då. Men det var bara och byta kläder och gå bort och fira Fanny. Där bjöds det på olika sorters pajer och sallad till det. MUMS! så bjöd hon även på marängswisch :) Jag tackade för mig rätt tidigt, eftersom att jag inte mådde så bra. Så sov hela natten, riktigt skönt.. Så idag har jag bara varit hemma och degat i soffan, riktigt skönt det också :) imorgon måste jag upp tidigt och städa hos farmor&farfar, eftersom att de flyttar hem imorgon. bläää, säger jag bara när man inte mår så bra. Hostan är lika förjävlig nu som igår natt, usch och fy! Så blire väl kanske att åka till Linköping en sväng med grannen :)

6 dagar kvar nu, wihu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback