pepp

Dagen har varit bra, gick och la mig jätte tidigt igår så var rätt pigg imorse. Började med individuella valen idag, jag kommer att ha Gym&Friskvård hela tvåan. Det känns otroligt bra, vi kommer att få kort på badet, så kan träna och bada där när jag vill nu under ett helt år :) Fast har gymkort på ett annat ställe också och så får jag ju träna på Sats. Det känns otroligt bra, att kunna variera lite emellan. Jag tycker inte att det blir kul att vara på ett och samma ställe i ett helt år. Känns ju så tråkigt. Måste hitta ett nytt träningsätt nya grejer. Nu ska jag nog fokusera på att träna på gym, springa på löpbanden och även köra några aerobics pass i veckan. De har bästa aerobic passen på Sats. Där är dom grymt duktiga och har jätte roligt pass. På Sats känner man sig alltid välkommen. Lämna en lapp till mig som du hittar på stan, så kan jag ringa upp och ge dig en gratis provträning på någon av sats-gruppträningarna. Kan ju även hända att du vill bli kvar där ;) Jag ska nog själv kanske binda mig där i ett år sen. Jag kommer att trivas som fisken i vattnet där. Otroligt trevlig personal. Hanna som är platschef är jätte snäll. Kanske ska få följa med på Kick-off i Stockholm. Det skulle vara väldigt roligt och vara med på. Se vad de gör där osv. Vi tog även arkivfoto idag i skolan, jag ser dock inte klok ut på mitt.. men skitsamma det är ändå bara lärarna som ska se det.

bjuder på en outfit, ifrån i somras någongång :)



Skjorta - Dobber ( pappas gamla)
Linne - Cubus
skor - skooboo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback