KING-KONG & BÄNGMAN KVÄLL!

Hittade ingenting på IKEA, kollade på chinosen men var för trött att jag skulle orka pröva dom. Ska åka ner till stan imorgon och kolla om dom finns här. Så blire väl att köpa dom, ska även kolla på en jättefin väska :) Den fanns inte på Ikano tyvärr. Emelie shoppade däremot lite fina grejer :)

om ett tag kommer Camilla och hennes pappa och hämtar mig, ska upp till henne och ha myskväll :) Ska även sova där, myspys har inte varit med King-Kong på jättelänge. Alltså bara vi 2. Så ska bli sjukt kul :)) Snacka lite skit, dra en rulle kanske..

imorgon måste jag fixa lite andra grejer med mamma också. Forex måste jag också till någon dag nu (: Har inte bestämt hur mycket jag ska växla än. Men det blir någonstans mellan 3000-4000. Ska inte shoppa något direkt där nere. Ska bara sola, bada och dricka massa goda drinkar :))

Postat av: Steinkristiane

Great work,webmaster,nice design!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback