I believe I can fly

Nu ska jag gå och lägga mig och bläddra lite i veckorevyn och glo lite på Sex and the city :) Imorgon börjar vi 8, och slutar 15. Har ingen större koll på mitt schema än, men det ska nog funka. Har iaf en cp-lärare vid namn Ulla. Hon är helt jävla dum i huvudet. Tycker inte om henne, så himla otrevlig emot alla. Usch, lite mer trevlig och vänlig Taaaaaaaaaaaack!

Godnatt!
Postat av: stina

till pamla nova..1 km från magaluf

Postat av: Sofia

Svar:

Den hittade jag på Colorama. Jag vet inte om den bara finns i helsingborg eller om det finns på flera ställen men annars så finns det ju jättemånga liknande som också är jättefina :)

Hoppas du har haft en bra dag :)

2008-08-26 @ 18:28:17
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback