hemma ifrån mallis

Hemma igen nu efter en veckas festande nere på Mallorca. Har haft en super vecka med världens bästa Mikaela :)
Hamnade på en bar på söndagen och lärde känna bartendern, så gratis drinkar hejhej :) Låg på stranden 3 dagar kanske, brände sönder mina axlar. Så flagnar litegranna på vänstra nu. Men smörjer man blir det nog lite bättre :)
Men annars har jag inte fått så mycket färg. Men skitsamma hade en underbar vecka. Lärde känna massa folk.
1 tysk familj, med världens sötaste unge Julian. Han tog kort med våran kamera. Tjatade på mig att jag skulle hjälpa honom och komma upp på en stolpe, så när jag inte orkade mer så sa han " bitte, bitte, bitte" i evigheter. Så jag kände mig tvungen, åh så söt han var. Så träffade vi även på en söt mulatt unge på bussen ifrån Palma. Åhhh, sötare unge får man nog leta efter tror jag. Träffade även Joanna och Florencia ifrån Argentina, Eddu ifrån Uruguay och så lite annat folk. Men roligast var när Mikaela var dö full och började prata med ett par fransmän. Herregud, de sög totalt på engelska. Kunde inte säga ett ord. Så det var ju bara att börja lära dom genom att dra upp allt i väskan och säga vad det heter på engelska. Summerar veckan till den bästa veckan i mitt liv <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback