v.15

Helgen har varit bra, var och firade Helena i fredags. Var mycket trevligt, så vid 12 skulle de ut så jag drog till Fanny. Där var det massa folk, så körde vi sanning&konsekvens med kortleken, sjukt kul men pinsamma grejer. Vid 2-tiden tog Eklöf och jag taxi hem :)

Igår låg jag i sängen till 6 på kvällen, jag orkade inte gå upp. Så då blev det att käka o duscha. Åkte ner till stan sen och mötte Emeliie, satte oss på mcd så kom även Tomas och Alexander. Träffade även Cissi sen, så var vi vid sjukhuset.. När vi kom ner till stan igen träffade vi Maroun, så då åkte vi till max med han, shabbe och Thomas, haha tack snälla för maten Shabbe (:

Nu äre tid för att göra iordning mig och så vid 14 dra till stan och käka lite med brudarna :)
Postat av: Jossan

när va den där grejen på maxi? ;D

Postat av: becca

tiihihi
tack så mkt :)jag kan kanske försökaändra din design idag :)?

2008-04-14 @ 10:34:13
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback