fredag

Nu sitter jag i skolan, har äntligen pallrat mig hit. Mår mycket bättre så det känns skönt. Har E-handel nu och det är väl inte det roligaste ämnet precis, men det är rätt slappt. Ska börja skriva om Lindex snart tror jag..
Glömde mina nycklar hemma idag.. Så nu kommer jag varken in hemma eller i skåpet och det suger. Haha.
Tur att mina systrar är hemma när jag kommer hem senare. Ska på stan med Cissi först och sola lite. Hoppas att man kanske kan få lite färg. Har lite dåligt med det just nu..

Ikväll blir det att festa med Mathilda, Cissi och Camilla kanske :)) Ska bli roligt, Jimmy visste någon fest.
Ska ha på mig en grejamoj ifrån Ginatricot och leggings o till det pumps ;D Så läckert, eller inte ;)

Nej, nu äre väl bäst att jag sätter lite fart här :)

Postat av: Mathilda

Wwwwiiiihhuuuuu :D

Postat av: Emelie

Tack, den är köpt på MQ's vinterrea! =) FYND! Det har varit stressig tidag så jag kan inte riktigt varva ner men det är okej =)
Och du, pumps blir skitsnyggt till leggings! =)

2008-04-05 @ 01:28:50
URL: http://EMSAANS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback