dagen

Dagen hade en jobbig början, men det var så fint.. alla blommor och de fina korten på Andrea. Så fin, så vacker så himla underbart söt. varför?? Den frågan ställer sig många, men får inga svar och dock inte jag heller.
Var mycket fint, forever young spelades likaså No one och så sjöng Gonazales The rose. Så himla fint.
sov gott, vi glömmer dig aldrig!

Sen blev det stan och shopping för min del, blev ett par ljusrosa jeansshorts, ett marinvitt-linne, ett blått och ett vitt.. allt ifrån Cubus. Är nog nöjd med allt, kanske att jag lämnar tillbaka dem. Får se.. Nu i efterhand ångrar jag att jag inte köpa dom fina chinos som finns på herr-avdelningen. Skit också ;D

Nu ikväll har jag varit med Mathilda sen så kom även Andre ifrån Linköping.. var här och sjöng lite singstar. så gick de hem till Mathilda, olala ;)) Får la se vad som händer där ;D baha. Så nu har jag bara suttit ute med mina päron o grannarna.. Sjuka är dom ;D
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

Postat av: hanna

Svar: Ja, visst är den! :)

2008-04-26 @ 10:12:54
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se
Postat av: Becca

Klart jag sak fixa den :) vi frå snacka lite på msn?

2008-04-26 @ 14:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback