svaaaaansen.

nu har vi fått oss en liten benstäckare, lite skönigt faktiskt. Vid 9.40 är det dax för Data. Inte särskilt roligt, men det får funka. Så är det även musik idag, men jag går bara dit och sitter där. Har redan betyg. Men jag orkar inte få värsta håltimmen mitt i allt. Så får vara med så länge vi bara är 17-18. Om det blir för många får jag icke vara kvar. Då är det väl bara att dra sig hemåt och göra någonting. Måste plugga lite sen på engelskaglosorna. Var ju hemma igår och så hade jag glömt böckerna i skolan så kunde inte plugga på dem.
Postat av: Tilda

låter int så skoj med skola. själv är jag hemma och är sjuk

Postat av: Karin

ha en fin daG:)

2007-09-06 @ 11:37:18
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback