litemeränvanligt.

I slutet av den här månaden kommer det att trilla in lite extra pengar på kontot. Jag vet inte vad jag ska för dem? Åka till Stockholm, Köpenhamn? Det skulle bara sjukt kul och åka ner till Danmark och bara shoppa och
gå ut med sina underbara vänner. Annars får det bli en shoppingtur upp till Stockholm. Måste köpa mig lite nya höstkläder.

Farmor var här med ett par stövlar jag ska låna nu i höst o vinter. Jag trodde inte att de var fodrade, men det var de :) Jättebra, då behöver jag inte köpa några i första hand. Då kan jag ha de pengarna till annat.

Jag måste verkligen ta och klippa och färga mitt hår. Skulle vilja rakpermanenta mitt hår, men det sägs att det slits jättemycket på håret. Så skippar nog det. Mitt hår är redan jätteslitet för att jag har hållt på och färgat det och avfärgat, blonderat, slingat och mycket mer i flera års tid. Men nu måste jag färga utväxten och lite till.

nej, nu blir det och röja på rummet och fortsätta läsa Plaza Kvinna. Tjohejsan!

Postat av: Eskilsigrid

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback