2.6

Har varit på sjukan idag, först så tog jag blodprov och jag låg bra till. Så gick Mathilda, Emelie och jag till akuten med hennes hand. Och var där i fan 4 timmar eller något. Så var bara iskolan 1 lektion idag. När vi satt uppe på Röntgen så var Skilda Världar på, och det är ju så bra. Fast egentligen inte ;P

Nu ska jag snart ner till stan och träffa Cissi. Vet inte om jag kanske drar till hennes skola och möter henne. hah, hälsa på några gamla klasskompisar :) Saknar faktiskt den gamla klassen :/ ..

och.. GRATTIS MATHILDA, 16 ÅR IDAG :)
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll =)

Postat av: Hide Secret 2 Cliffhanger Castle

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback