23 september.

Var o firade Mathilda sen igår, vi gav henne en klänning, en tunika och en t-shirt ifrån Ginatricot :)
Så skulle jag och prata med Cissi lite och så där. Men så blev det att vi drog till Mcd och åt en liten glass. Sen så följde hon med hit och sov. Så idag har vi varit i Gusum och tittat på fotboll. Jag kände den underbara gräslukten och då minns jag verkligen de tiderna jag spelade fotboll. Saknar laget och alla de cuper vi har varit på . De har varit helt oförglömliga inte minst Öresundsbrocupen när vi vann semifinalen mot Danmarkslaget och gick till final. Och sen nästa dag i Finalen kändes det redan som om vi hade vunnit och vi var nöjda. Även fast jag inte kunde spela något. Så hade jag grymt kul :)  De vann med 1-3.

Nu blir det att plugga lite engelska verb, fast jag kan de nog redan.



D u ä r  v e r k l i g e n  e n s a n n  v ä n </3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback