sj, sj gamle vän.

Nu blir det att plugga lite Bransch & Produkt. Har förhör imorgon och om jag mår bättre imorgon så blir det att gå.
Så då är det bäst att jag kan det :)

så ska vi kanske åka och fixa tågbiljetter till Estocolmo om 1 vecka :) Så vill jag även köpa tidning och massa frukt, så jag kan göra mig en god fruktsallad. Har inte köpt en tidning på jätte länge nu. Pengarna räcker inte till och så har jag inte sagt något till mammi heller. Pengarjävlarna går bara till matocigg, matocigg och det suger totalt!

Så när pengarna kommer nästa vecka då blir det ändring kan jag lova :)

Moa till mamma förut.
" har du hört det här ordet förut, Knöööölla"
"mamma as garvar och säger nämen Moois"
Lilla Moa har blivit så vulgär :O
Postat av: ´ajlun

haha jaa, hon är ALLTID tjurig. ska fanimej skicka mejl, inte mitt fel att hennes liv är tråkigt ;)

Postat av: Fanny

Det är någ efter en viss syster HAHAHA ;D

2007-10-23 @ 18:25:58
Postat av: Anonym

hej bergerrrrrr! jag träffade moa på de geer nån gång, hon är ju längre än mig. jag börjar känna mig gammal nu... snart arton. nu dör jag. vi ses, hejdå! /emeliehfhsdfhfds

2007-10-23 @ 19:26:20
Postat av: Teodoranne

Hi, very nice site! Good luck!

2009-02-11 @ 09:25:56
URL: http://teodoranne.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback