Coffee House by George.

Precis gjort en beställning ifrån h&m, tog en svart topp och ett grått mys-set :) som kommer nästa vecka antagligen. Så ska jag gå in och kolla på MQ imorgon om de har fått in en jacka jag vill ha. Såg en förra veckan som jag provade och var lite tveksam över. Men sen när jag skulle in dit igen så fanns den inte kvar :/ så ska gå in o titta efter om den finns kvar, eller om de kommer in igen. Vilket jag hoppas på isånnafall :)

Har varit hos mormor på eftermiddagen och käkat lite och fått lite stålar eftersom att jag har namnsdag idag ;P Så åkte jag ner och mötte Mathilda och Cissi , så fikade vi lite. Så åkte vi hit till Smedby och träffade Jimmy :)

Imorgon börjar mitt nya liv- Naturdiet, vatten, frukt och inga cigg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback