Turism is the shit.

Sitter framför datorn och inbillar mig själv att jag kan plugga samtidigt som jag sitter o glor runt och lyssnar på jätte hög musik. haha, det är ju ett stort skämt. Men det är sådant som måste göras,sitter o tittar lite snett på pappret med alla landskapen här i Sverige. Men de flesta kan jag. Det är bara de övre landskapen som krånglar lite. Om man satsar lite högre, skall man även kunna skriva om ett resmål i varje landskap. Så ska titta runt lite och se vad jag kan finna för något skoj :)

Vid 19 ska jag möta upp Fanny vid bussen,så ska vi åka ner på stan och ta en fika. Måste snacka lite skit med henne, haha.

Imorgon är det äntligen fredag och jag har bara 3 lektioner :) wihu!
 
74150-278

Postat av: Emelie

Lycka till! :) och ha en go kväll!

Postat av: Matilda

Du svarade inte på msn, men har lagt upp layouten nu, du får säga till om det är något som ska ändras! :)

2007-11-08 @ 22:13:19
URL: http://matildafrisk.blogg.se
Postat av: Phillipinga

Very nice site. Will sure visit again.

2010-03-02 @ 14:17:58
URL: http://phillipinga.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback