strax in på natten..

klockan är mycket och jag borde faktikst sova, har turism-redovisning imorgonbitti, som kommer att gå åt helvete. Jag hatar att prata inför andra människor. jag ska iallafalla redovisa om Stockholm/Djurgården. Annars så tycker jag att turism är ett roligt ämne,men inte att man skall behöva ha muntlig-redovisning. Så har vi även matte och E-handel. Hoppas på att vi får se våra matteprov vi gjorde i tisdags. usch, jag fick nog IG.

Så när vi slutar runt halv 2 snåret så ska jag och mamma ut och handla på maxi. Hon tog hem smink häromdagen när hon jobbade, men icke det rouget jag ville ha. Så ska se om det finns imorgon. Annars får jag köpa ett annat. Måste även gå in på antingen h&m eller jc och se ifall de har något snyggt enkelt svart linne. Måste ha det på måndag på dansuppvisningen.

Ska klippa och slinga håret innan jul & nyår. Ska lägga blonda slingor kanske även några röda också. Får se helt enkelt. ska inte klippa håret så mycket, har blivit rätt långt nu. Även om det växer sakta, så ska jag inte klippa av mig allt som jag brukar..

nu: sängen (:

Postat av: anna

vi ska ju klippa oss tillsammans sen ju ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback