Snodde denna ifrån Fleming ;D


1. Berätta om första fyllan
Jag och Johanna satt hemma hos min faster och dela på en falska vittvin. Så skulle vi vidare till Jacke, på vägen ner för trappen snubbla vi tusen gånger och så spydde vi på en parkering. Det var faktiskt lite roligt ;P

2. Berätta om första kyssen?
Men gu det var ju för 6 år sen, jag minns inte riktigt?

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Herregud så svårt, Hampus har ju blivit söt nu iaf ;D haha.

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
91;a och 85;a.

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
ja, tyvärr!

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Ögonen mabye, fast de är rätt fula de också.

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Ögonen och rumpan ;D

8. Favoritsexsoundtrack.
Nothing else matter ;D

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
Ingen är pinsam, man har ju tyckt om det/den förr så..

10. Vilken manlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Zac Efron eller vad han heter ?

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Det tror jag nog inte..

12. Har du strippat för någon?
nepps

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Nej, verkligen inte. har inte behövt det ;P

14. Har du snattat?
Aa, när jag var 6 år. Gick in på ICA och tog 2 centerrullar och 1 kinderägg.. hallå 6 år? :O det är ju sjukt.

15. Har du moonat?
haha nej?

16. Den du levt och upplevt mest med?
Emelie Harrysson tror jag? :)

17. Hur många har du varit kär i?
Dennis, Joacim och Robin

18. Käraste ägodel?
Det får nog bli min mobil här också, som Fleming ;D Man är ju helt besatt eller hur? ;)

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
så här sent? Om någon ringde och ville komma över o sova kanske? ;)

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
När jag var sjuk och låg på sjukhuset och visste inte om jag skulle överleva.

21. Homo, hetero, bi?
Hetero

22. Vad är kärlek?
Mycket (:

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden?
Jag kommer inte på något så här på rak arm.

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Nej inte vad jag vet , jag är rätt öppen av mig faktiskt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback