Helgen.

Har inte orkat sitta vid datorn ihelgen. Kom hem halv 5 på lördagsmorgonen och sov till 15. Då blev det att göra sig i ordning och sedan dra till farmor och farfar o fira dem. Så åkte jag hem och träffade mina kära vänner, så drog vi ner till resecentrum och tog bussen ut till Åby och valentino. Kom hem därifrån halv 5 igeeeeeen, och då sov jag till 13. Så sedan träffades jag och Cissi nere på stan, åt och gick till Kyrkogården. Så träffade vi även M, en sväng också.

Igår blev det att dansa, men jag var bara med på uppvärmningen, kände mig inte alls bra. Så mamma kom och hämta oss efter den vid halv 9 tiden. Så ramla jag i säng direkt. Vaknade i morse och mådde inte alls bra, ont i magen och huvudet. Det är väl lite bättre nu och så. Men är ändå hemma imorgon ifall något händer?!

Nu ska jag försöka äta lite korv o mos..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback