30/11

Blev en och åka in till stan nu ikväll med Mathilda och Michelle :) Tog en fika på Fräcka på Kungsgatan, mycket trevligt. Så gick vi förbi drop-in sol på vägen ner mot bussen. Så dit ska vi dra imorgon. Så ska vi nog på stan en sväng efteråt, köpa något nytt till kvällen. För då blir det tjejmiddag och fest hos Persan. Kanske blir att sova över där.. Vi får la se vad kvällen har att erbjuda. Men det blir nog bra. De är så goa där ute i Åby :)

Nej, nu ska jag bara kika in några bloggar. Sen så ska jag för en gång skull gå och lägga mig tidigt :)

Herregud, imorgon är det redan den första december det är ju inte rikigt klokt, helt sjukt med andra ord.
Första advent på söndag och min syrra ska sjunga i kyrkan på söndag förmiddag, får se om jag orkar ta mig ut dit då.

Gonatt!
Postat av: Leifelin

good job please keep on the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback