Stockholm nästa!

har precis duschat och så. Måste leta lite låtar till IDOL på lördag. Fan, jag vet inte ens vad jag ska sjunga, det är ju inte långt kvar nu precis. Får gå i Stockholm och sjunga imorgon ;P Vi ska upp jätte tidigt sen imorgon natt , och börja köa. Det lär ju vara en jävligt lång kö redan då ju. Men nu måste jag söka, för annars kommer inte alla vi som åker upp in. Man får max ha med sig 2 kompisar så att säga. Så nu ska jag snart gå och packa litegrann.

Jag vet inte vad jag ska ha på mig ännu, kanske gröntubtopp och Mörka Gul&blå jeans och vita skor?
Aja, får se helt enkelt!

Postat av: Johanna

Haha, bättre att ladda ner på datan och föra över med USB-kabeln.. annars kostardte ju pengar!

Postat av: Tess

LYCKA TILL DEAR! (:

2007-05-11 @ 09:40:18
URL: http://honeydews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback