Smoothie

Ska ta och göra mig en sådan strax , den kommer att innehålla följande.

1 mango
2 dl hallon
2 dl lättyoghurt
                                                                                                                                             
Hoppas på att den är riktigt god iallafall :)        image169


                                                                                                                      






                                                                                                                                     

Postat av: Sara

Det lät supergott! Nu när du har smakat den, var den god? ;)

Postat av: Sara

Okej, jag ska prova någon gång när jag har mer ork... jag är sjuk :(

2007-05-04 @ 13:58:51
URL: http://misszara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback