roooosis!

nu ska jag bara tabort mitt nagellack och måla nytt med mitt nya rosa ;} Blev o hoppa med Micha i typ 5 minuter och innan det var jag och solade. Haha, det stängdes av efter 10 min. Men det gjorde inget, hade ju ändå bara betalat 10 kr ;D Imorgon skolan, 8.20 till 10.55 lite skönigt sådär! Så då kanske jag och mamma ska åka till IKEA, men det är inte riktigt säkert!

Btw, Lj- 26 februari. Så himla fin låt Jesper :´}

Våra grabbar de vilar i himlen. våran gud ja, han öppnade grinden.
9 själar de vandrar till den andra sidan,( just som gud) som håller barnen kär.
Postat av: THOWE

kreta låter ju helt underbart:) jag ska till rhodos!

Postat av: Erlandnathalie

Informative website! Thanks!

2008-09-01 @ 09:45:19
URL: http://erlandnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback