farmor Lillan ;D

Mötte upp farmor vid en kvart över 6 på centrumet. Så gick vi och handlade lite. När vi kom hem så fixade vi lite sallad. Som vi åt nyligen framför Anna Pihl, mycket gött! Ska sova här inatt. Imorgon är det ju nationelltprov i matte, men tror inte att jag ska dit. Jag orkar inte, jag ska ändå göra om matten sen i höst på handelsprogrammet.
Så jag tror jag ska gå på stan med mamma o mormor på förmiddagen och sen kanske gå på idrotten, tänkte att jag kanske skulle upp till syonoch prata med henne om den förbaskande svenskan!!
Postat av: Tess

Din lilli lilli pucko :D fixa svenskan nu ist..

Postat av: Emelie.

berg lazyass, jag vill ju ses vafan. imorrn, du ska hjälpa mig med dagboken. och vi ska cykla! ring mig.

2007-05-07 @ 23:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback