ny mobil?

Ska nog antagligen få ny mobil. Vill ha Sony Ericsson W880i :) Då kan jag ringa videosamtal till Cissi hur mycket jag vill. Lite roligt sådär! Var på hageby förut och kollade lite, var någon "shoppingkväll" där idag, så jag, Moa och Camilla gick bort dit. Jag hittade som vanligt ingenting. vid 21 gick vi hem, och när vi kommer till Smedby skolan säger Camilla - Vart är min hm-påse? - Moa och jag bara, vi har den inte iaf. Så går hon bort en bit och så hade hon tappat den när hennes mobil ringde.. Så jävla störd ;) Har iallafall fått bra med motion idag.
var på stan förut idag med Anna, vi gick nästan i 3 timmar. Jag köpte bara saltvattenspray och mat.
Men ska ner på stan imorgon igen tror jag och köpa något och ha på mig på dopet vi ska på om 3 veckor.
Tror att det blir något ifrån Ginatricot :)
Postat av: cissi

haha yeah ;D (Y) för videosamtal ;)

Postat av: Camilla

that's so me ;)

2007-03-30 @ 22:20:35
Postat av: Jensmariam

Very nice site!

2008-10-07 @ 13:10:16
URL: http://jensmariam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback