mycket man vill ha!

Tittade ytterst lite på stan idag, gick bara och tittade på Vero Moda, Stadium, Scorett och Kappahl. Vero Moda har en söt liten billig skjorta som inte skulle sitta helt fel. Stadium hittade jag en Fred Perry T-shirt. Fred Perry skorna som jag vill ha, finns bara i storlek 38, behöver 37 i sådan skor. Men som tur var hittade jag ett par andra, som jag vill ha nu. Kanske finns upp i Stockholm när vi åker dit?! och tillsist Kappahl har en söt liten scarf som skulle kunna få följa med mig hem! Allt detta går på ca. 800 kr. Men just nu har jag inga pengar. De kommer på torsdag. Men de ska jag ha med mig upp till Sthlm. Där skall jag även titta på Dop-kläder.. Ska nämligen på Dop den 14;e april!
Min lillesöte kusin ska döpas till Oskar dåe :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback