Lkpg!

Åkte dit igår med farsgubben och tittade lite på IKEA och ändrade lite i beställningen och så. Så fikade vi där , sen gick vi ut till de andra butikerna och tittade och så. När pappa och jag går in på MQ
pappa- akta dig gå inte under skylten, den kan ramla ner
      jag- Varför?
pappa- Det är jag som har satt upp skylten, så den sitter lite vingligt.
     jag- hahaha!
min pappa är lite sjuk sådär.. Så köpte jag två t-shirtar på Vero Moda. Som även invigdes igår kväll :)
så åkte vi och kollade på min syrras match i Ryd, och den vann dem med 1-2 :) När matchen är slut så kommer
LFC och ska spela , Grymt. Caroline Seger och Frida Östberg. m.fl. Men de nämnda spelar ju i Damlandslaget , haha! Frida är grymt bra, Mittback, bästa positionen :D Me looove!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback