Hemma!

Hemma igen efter en underbart bra resa nere i spanien. Jag har haft det så jävla underbart.
träffat massa nya människor som är hel snälla. Det finns inga vänligare människor än spanjorer.
massa kindpussar o kramar oh fan vad jag vill tillbaka nu. Igår när vi skulle åka hem blev det tjutkalas!
Jättetråkigt. 9 dagar gick så himla fort så det är inte sant. Men det är ju lite skönt o vara hemma också. 
kom hem vid halv 6 imorse. Jag vill kunna sova mera, men jag är så förkyld så det går inte tyvärr. 

idag blir det nog bara hemmakväll med Robin skulle jag tro :) Orkar inte festa mera, festa nästan varje dag därnere. Tog iaf en drink varje dag :) Un Martini con fanta limón (; Nicenice! Nästa år igen! 

18 april- jag lääääängtar!  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback