Fiesta!

Var hos Fanny igår med massa brudar :) var riktigt kul, fast en del av brudarna drog till annat. Jag hade det underbart roligt. " Ölspelet" och "jag har aldrig" Haha, Carolina klockren ;) Kul och träffa och gamla människor.
Senare så drog vi till Mcdonalds och träffa värsta äcklet, fyfan. Såg fan hela hans jävla ass :/ riktigt äckligt! Så pratade han med dem som satt bakom oss , så började han prata med oss också. När han började närma oss ännu mer, skrek vi till och bad personalen att ta ut honom där ifrån. Så då gjorde dom det, tack!

Idag, är jag väl seg som jag brukar vara dagen efter. när vi sitter på busshållplatsen så ser jag att en kille vinkar till oss, vem är det där? sa jag så här, sen så slår det mig att det är Robin och så ser jag Malin.. Hahaha! Pinsamt värre, ser ju ut som värsta snusket idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback