Trevlig helg har jag haft ;D

Var hur kul som helst i folkparken häromdagen :) Träffade jättemycket folk både nya och gamla :)
Så tvingade jag och F att P och C o följa med oss till Smedby. Vilket de gjorde. Så stannade vi även på Mcd i stan.
Kom hem vid en 3. Så igår var jag och F på någon fest i Norr Tull hos någon kille. Mycket trevligt :) Så åkte vi även till mcd ;D Kan lova att det har blivit många besök där under denna helg :) har varit en jättebra helg :D

Snart ska jag äta och därefter blir det att åka till Kyrkan och titta på när syster sjunger :)

Postat av: Määttii

Kan alla i din familj sjunga? :S
=)

Postat av: Boysmaria

I am really impressed!!

2007-12-21 @ 03:19:57
URL: http://boysmaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback