onsdag

Har träffat Emelie nu ikväll och hon har fixat ett hål som jag hade i mina gul&blå jeans. och så klippte vi av dem och så. Så nu går det till knäna ;D Tack Pluttan :) Och så har vi också packat litegranna. Varit och köpt en bok som jag ska läsa på planet. och så har jag en tidning men måste köpa en till :) och imorgon ska vi även beställa parfymer och grejer ifrån taxfree´n som vi får när vi åker hem ;D Jag ska ha antingen Escadas - Sunset Heat eller vad den heter , eller Armani :)

Btw, min syrra har som tur var inte Borellia :)

Postat av: Anonym

hihi, puss berger! ha det bäst på kreta(n)! (!!!!!!) :)

2007-06-21 @ 17:29:46
Postat av: SOFIE

vart ska du? =O :D

Postat av: Hugo

Hej hej from Spain!

2007-07-02 @ 10:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback