Livetsuger.se

Livet är ta mig fan = Motgångar hela tiden!
är det inte det ena så är det de andra.
Det gäller min familj, min syrra har drabbats av Borellia.
och vi ska till  Kreta som sagt på torsdag (imorgon).
Den medicinen hon har fått får hon inte vara i solen.
Då kan hon få massor med blåsor över hela kroppen.
så mamma ska försöka ordna med någon annan medicin.
KUUUUUUUUL- NOT!

Postat av: Erik

Livet e cpigt :S Asså när man tror att allt e bra, cpar det till sig igen :S Skolan, tjejer m.m. Ja e kompis me en het tjej, så säger vissa att hon gillar mej, och tycker att ja ska dra över henne m.m. Men ja säger att ja inte vill förstöra våran vänskap isf :( Så ja vet inte va ja ska göra :S

2007-08-29 @ 21:57:01
Postat av: hemligt

Hela mitt liv suger. min familj är orättvis. min syrra får allt hon vill ha och jag får inget.. Ingen gillar mig och jag kommer alldrig ha någon som gillar mig.. livet är helt och hållet skit.
Jag är mörk och i min vardag så får man n-word spottat på en varje dag.
Jag har funderat på min framtid. om det ens kommer bli en för mig.. livet suger ju så hårt att jag nästan inte pallar mer..... ha det bra alla

2007-11-04 @ 23:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback