Kulkul :)

Igår var jag på GrönaLund dårå med Mathilda. Vi kom till sthlm vid en 2 tiden, så då gick vi och käkade på Pizza Hut , som är ett måste i Sthlm :) Så strax innan 3 så tog vid Djurgårdsfärjan över till Grönalund. Så köpte vi åkband och så. Sen åkte vi alla karuseller förutom Fritt Fall! Jag är lite feg, jag tog Katapulten efter lite om och men. Så himla äcklig ;P Så träffade vi även Irma och Johanna :) kulkul , så åkte vi lite med dem :) Sen tog vi tåget hem vid elva och träffade värsta trevliga människorna.

Idag har jag varit på bloggträff. Var jättetrevligt och träffa alla andra. Fick lite saker, tack så mycket :)
Vi var i Stågebro och satt där och pratade. Sen så kom en kille som hette Magnus dit och pratade lite om Färglinser. Jättetrevlig och kul. Så fick vi även välja ut ett par linser :) Verkligen jättesnällt, TACK SÅ MYCKET :)
Så på tisdag eller torsdag kommer de hem i min brevlåda :)

nu, sitta här och dega. Har jätteont i huvudet. Så får väl la ta mig en huvudvärkstablett eller något. och så måste jag gå och ta min medicin. Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback