Live Earth galan ..

Ser litegranna på Live Earth galan (: Ska snart gå och se lite igen. Förut när Camilla och jag var på Mcd, så gav de Camilla en påse med maten i och hon hade ju inte sagt att hon inte skulle äta där och så. Och så gav de mig med en påse. HAHA! helt sjukt. Vi ville ju sitta där och äta. Men vi vågade inte säga något, när både jag och hon fick mat på påse ;D Och fan att du inte kan höra av dig. Har suttit här hela kvällen och väntat. Vi sa väl att vi skulle ses nu ikväll eller? Men men vi får väl la ta det när du är hemma igen från Lumpen?!

2 veckor kvar till Laholm .. :) Västkusten i år igen, fan vad nice :)

Postat av: Emelie

hej havsmurran, tack för kortet & hej hej hej jag vill väldigt gärna ses. jag jobbar nuförtin, 6-11, städar toaletter i kläder av svettmaterial. dessutom är de jag jobbar med dumma i huvudet, eller ja, alla förutom tre. ahahhe. bäst att det var bra på kreta, peace & love var sjukt och så jävla kul; nästa år följer du med. öl fixade saj... hah. HOHO. puss, berg.

2007-07-07 @ 23:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback