Kina/thai mat :)

mötte Johanna nere på stan och så gick vi ner och käkade lunchbuffé på Peking House. Snuskigt god mat hade de där :) Så dit blir det att gå fler gånger. Så gick vi upp till stan och började leta presenter till Fanny. kan dock inte skriva här vad vi köpte ;) Blir att fira henne på Lördag, så där efter kan jag skriva vad vi köpte :) så åkte vi hem till Johanna och fixade med det. Och så blev klockan rätt mycket o jag, mathilda och Emelie tog bussen in till stan och tog en glass på mcd. och vandrade senare upp till utebion o kollade läget. Men var skittrist så vi drog! och nu sitter jag här.

Letar tågbiljetter tills på fredag, syster och jag ska nog upp till Stockholm en sväng, var länge sen jag var där nu. 
så kanske det blir Gbg den 17;e augusti :) Det vore faktiskt riktigt kul om vi 4 kunde göra någonting. var ju hundra år sen sist.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback