himlen är oskyldigt blå.

var och spelade minigolf idag på eftermiddagen med min granne Emelie och hennes polare Micke. Vi åkte till Himpa. Jag förlorade som vanligt, och Emelie vann :) Så skulle vi ner till mcd i sthlm-rondellen. När vi kommer dit så tyckte vi att det var mycket folk. Så vi skulle vända och backa o sådär. Så säger en gubbe och pekar. " Punka" och pekar på höger framhjul. Så var vi tvungna att åka o pumpa i lite luft ;P Sen drog vi ner till Mcd vid Maxi. Och så fikade vi litegranna och där inne såg vi även Let´s dance Vinnarna Martin och Cecilia med något litet barn (: Martin var kortare och smalare än vad jag trodde. Och de såg så kära ut :) och nu ikväll har jag varit och badat med Mathilda, Emelie och Leo i Gransjönäs. Från en början var det askallt, men blev varmare med tiden! 

image197


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback