hemma igen då.

hemma igen efter ändrade planer. Åkte ner till Laholm vid en 11 i lördags, jag var en aning bakis eftersom att jag kom hem klockan 3 på natten då. och gick upp 9. Men det gick bra, var nere tidig kväll och började fixa med allt. Och åkte in till "stan" där och åt lite :) Men vädret har ju dock inte varit det bästa och kommer inte att vara det bästa där nere heller. Stackars er som bor där nere! 10 cm på några timmar, inte illa pinkat gud! Men Gary och de andra i "cykelgänget" har cyklat på bra och jag hoppas det fortsätter att cykla bra. För han ska nämligen åka ner dit imorgon igen. Verkligen supersnällt att skjutsa hem oss :) Påvägen hem åkte vi förbi Fylleån, ligger ungefär vid Halmstad tror jag ;D

så imorgon ska jag nog till maxi, pappas jobb, vara med Camilla, stan och utebion tror jag :)
så nu sätter jag PUNKT!
Postat av: camilla

aja, nu slipper vi ju iaf Ä1 ;) huhu. fylleån, - klockrent ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback