Det var min helg ;D

i fredags åkte jag och Mathilda till Patricia och förfestade, sedan drog vi till lindö med Johanna och Weine. Men vi såg dock inget folk. så vi drog vidare till Johanna. Och så blev det lite partaj där istället :) så kom min syrra och lite annat folk dit. Så drog vi hem vid en 3 tiden.

Så på eftermiddagen när jag vaknade var min mormor här och hon hade köpt med sig jordgubbar, så åt vi det. Sedan duschade och packade jag lite. Så skjutsade mormor bort mig till Klocket och Camilla :) Så käkade vi förrätt, huvudrätt och efterrätt. Men med hur många timmar som helst i mellan. Så var vi och drack lite hos Sara, drog till mcd och käkade lite och sen åkte vi till Camilla. Så kom Robin över lite då och då ;P och idag har vi endast slappat!

Imorgon blir det landet i en natt. Och på tisdagkväll ska hela min släkt till min Moster i Eksund ;D så får vi se vad de har att bjuda på och så ;D

Postat av: Camilla

tack för igår/idag :D bästa helgen på länge fan :D <3

2007-07-16 @ 01:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback