....

idag började då skolan vid 11.55 väldigt bra! Var och tränade först med Lina, var lite småkul sådär har inte varit där sen jag vet inte när? på eftermiddagen var jag på stan med mamma och köpte en tröja på MQ. Tyckte att den var lite fin sådär :) Nu ikväll har jag varit med Camilla och lagat mat. Det blev  Kyckling och pasta, MUMS! Senare gick vi hit och jag fick för mig att jag ville möblera om mitt rum. Så då satte vi igång med det, fick hjälp av Camilla och mina småsystrar. Blev jättefint och tack för hjälpen :) Sen så fick jag ett ryck av att jag skulle rensa min garderob. Så gjorde jag det, gav bort ett par saker och slängde lite. Så nu ska bara den där jävla garderoben bort. Mamma sa att jag skulle få ta bort den och använda skåpet som står i hallen (A) tack! nu pratar jag med Camilla i telenfonen och måste gåå.. För annars är jag helt inne i datan! HAHA!
Postat av: Camilla

vi är braiga vi emelie :D haha mm, något borta på telefon var du. "jorden anropar emelie" haha så frågade jag om du hörde va jag sa, och du bara "mm, något om båtar" haha, pucko unge :D lööv you

2007-01-09 @ 16:23:25
Postat av: Danialoda

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback