Vad vill jag egentligen!

Mitt liv är lite upp och ner just nu. Allt känns så himla jobbigt. jag vet inte vad jag vill med skolan eller något? usch hatar att känna så här.  Nu när det är lov och så. Nästa vecka åker jag till Spanien och hoppas på att det blir mycket bättre och att jag glömmer bort allt det tråkiga och allt blir bra och kul!

Måste plugga lite imorgon också, ska skriva en uppsats i både på engelska och svenska :/
Den svenska skulle ha lämnats in före jul. Engelskan nu i veckan som var. Men lärarna får dem nästa vecka. Och så måste jag plugga Matte också! Usch jag hatar att plugga!

Imorgon vill jag åka till Linköping! Får se om jag gör det kanske?!

Postat av: ida.

Hej hej, Oriflame katalogen kommer endast till de som är försäljare, som jag. Den skickas tyvärr inte till privatpersoner, så du får leta upp en försäljare om du vill kika i den =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback